حدیثه حدیثه ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
محمدمحمد، تا این لحظه: 10 سال و 23 روز سن داره

قشنگترین هدیه های خدا............

;کابوس.....

1393/8/18 19:40
نویسنده : N-rahimi
187 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم کابوسهای سونو کی تموم میشه ................این ماه کلیه ها هیچ تغییری نداشتن .............نمیدونم تا کی باید ادامه داشته باشه التهابش از 9mبه تقریبا3یا4رسیده...................گریه

 

تقریبا همه خونواده خبردار شدن و همینکه یکم گریه میکنه میگن نکنه از کلیه شه و دائم رو اعصابن.....یه جور رفتار میکنن انگار یه ..........خطا

استغفرالله چیکار کنیم دیگه یه دفعه داغ میکنم و اقوام شوهر رو میخوام نصف کنم..............

محمد اقا الان 7 ماهشه و دندون هیچ اثری ازش نیست..........خیلی لوس تشریف دارن ....چیزی از دستش بیفته یه5دقیقه به حالت قهر مدام جیغغغغغغغغغ.......ولی خدا رو شکر با خواهر جونش خوب سرگرم میشن...

 

.............خدایا شکرت............

دلم نمیخواد از خونواده اقامون بد بگم ولی خوب ......خودم دلم سنگینی میکنه وقتی اونا نمک میریزن منم مجبورم اینجا بگم......خندونک

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان محمد عارف
18 آبان 93 19:58
برای خانواده 4 نفریتون آرزوی سلامتی دارم
N-rahimi
پاسخ
ممنون عزیزم.........